lördag 1 maj 2010

Valborg!

Igår var det Valborg, traditionen säger ju att man ska kolla på brasor och liknande för att fira att våren är här.. Men så blev det icke för min del.
skola fram tills strax innan kl 2 och därefter packa jag & Anton ihop oss och åkte hem till honom för en kort mellanlandning innan vi åkte vidare till Antons kompis Jocke.

Där fanns också Jockes flickvän Lollo samt Ida och en till Joakim. Vi grillade, spelade kubb och pratade/sjöng för fullt, mycket trevligt! (har dock inga bilder då jag glömde kameran hos Anton .. typiskt)
När klockan närmade sig 23.30 åkte vi vidare till en fest lite längre bort där det var hur mycket folk som helst och riktigt livat. Kom hem strax innan 02.00 och kl 02.16 kollade jag på klockan sista gången innan jag somnade sött i Antons säng!

Idag sov vi fram till 12 och därefter har vi inte gjort så mycket, spelat tv spel och spelat kort innan vi återigen åkte hem till mig. Här har vi också spelat tv-spel, håller på att försöka samla ihop alla stora mynt på New super Maro bros.. går sådär ...
Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla lite på tv och sen sova. Imorgon blir det först storhandling och sen hem till landet för att fira Håkan som fyller 43 på Måndag!

Inga kommentarer: