tisdag 27 april 2010

fortfarande inga bilder ..

Som rubriken lyder så har jag fortfarande inte fått in bilderna från mobilen i datorn. Hur arg jag än blir på det så går det inte så nu har jag gett upp.
Men jag har haft en fartfylld helg vilket jag tycker mycket om!

har varit på Media Markt där det var hemelektroniksmässa så har ätit massor av gratis korv, spelat wii och fått en mini mario & Donkey Kong, kollat på Willy Björkman från bygglov & let´s dance samt Scotts!

I lördags åkte jag och Annica upp till huvudstaden och kikade runt lite i butiker innan det var dags för The last Bounce, och hjälp så grymt bra det var!!
tråkigt bar att det var deras sista dans ... (snodde bilden av Annica ...)

I söndags packade vi ihop oss och åkte ut till landet där vi firade Morfar dom fyllde 66 år den 23:e april. Vi testade på att äta maten som vi ska äta på min student, den blev super god!

Ja det var en snabb resumé av vad jag gjort i helgen. Nu ska jag ta en macka och sen popa lite popcorn och njuta av tisdagarnas alla underbara program på tv:n!

Inga kommentarer: