måndag 3 maj 2010

Måndag

Så var det måndag igen... förstår inte varför helgerna alltid ska gå så sjukt fort?
Jag tycker att helgerna ska bli dubbelt så långa, MINST!

Men min måndag har ändå varit ganska bra. Vakna upp bredvid min älskling, åkte till skolan och hade en lektion, åkte hem till älsklingen, lagade mat och lite sånt och så åkte vi ner på stan och kikade runt lite. Gick upp till Halvars och åt glass, super mysigt!
Dock har Anton åkt hem nu vilket inte alls är lika roligt ... men åker till honom redan på onsdag igen!

Fått mitt schema inför sommaren idag också, mycket jobb kommer det bli vilket är perfekt!
Dock börjar jag jobba redan dagen efter studenten vilket också är mammas födelsedag ... känns lite sådär men det får jag ta, nu får jag tänka att jag får in pengar!

Nu har jag ätit lite kräm & mjölk och ska roa mig med att se lite på tv, bonde söker fru & svenska Hollywoodfruar står på tv schemat idag!

Inga kommentarer: