tisdag 16 februari 2010

Skolan

Tisdag idag fast det käns som torsdag tycker jag.
Precis kommit hem från skolan, haft redovisning i Inköp och varuhantering idag. Tycker det gick sådär men men ... fick MVG på en annan uppgift vi gjort i inköp så lite nöjd är jag ändå.
Har massor av arbeten att göra i andra ämnen också så ska försöka plugga lite nu hade jag tänkt + att jag ska plugga på torsdagen och så mycket som möjligt på sportlovet också.
Har som mål för sista terminen att jag inte ska skjuta upp saker utan försöka ta så mycket ledig tid som möjligt till att plugga.

Dock har jag börjat läsa affärsjuridik på distans eftersom jag saknar 50p i mina betyg och den kursen började i början av terminen men eftersom jag har haft praktik har jag inte haft chansen att skriva in mig på den försen nu så där ligger jag redan efter med hela 5 uppgifter!
Mailade läraren och berätta att jag hoppat in i efterhand och vad det är jag ska göra och lite så men inte fått svar än.. är lite stressad över det men ska börja med dom uppgifterna på torsdag.

Men men, nu ska jag först och främst göra klart samhällsarbetet så jag kanske om jag har tur får ledigt på fredag eftermiddag!

Ska försöka hinna med att lägga upp lite bilder från alla hjärtans dag sen också :)

Inga kommentarer: