fredag 12 februari 2010

Nu är det dags för fredagsmyyyyyyys


Skolan har varit helt ok idag, religion på förmiddagen och företagsekonomi på eftermiddagen. Fick reda på att jag fick MVG på en uppgift jag gjort i företagsekonomin, känns underbart bra att höra!
Efter skolan följde jag med erica hem en snabbis och vi åkte senare ut till Maxi och hämtade lite papper jag råkat glömma på Carlings och av en ren slump så var det Emma som jobbade så pratade lite med henne :) saknar Carlings ... Men men Erica och jag handla lite mat också!
Så åkte erica hem en snabbis och bytte om till myskläder och så kom hon till mig igen och vi har lagat tacos, pratat skit och småkollat lite på lets dance, mysigt!

Nu har hon dock åkt hem och jag har krupit ner i sängen för jag fryser så himla mycket.. Är helt slut så ska nog sova snart tror jag faktiskt!

1 kommentar:

Erica sa...

Snygga vi är på den bilden! :)