tisdag 16 februari 2010

Alla hjärtans Dag!

Inga toppen bilder då kameran har svårt att fokusera i dåligt ljus och orkade inte riktigt bry mig om att få bra bilder heller. Hur som helst så hade jag och Anton en super mysig dag som började lite halvtaskigt för min del men så fort Anton kom och överraskade mig med både rosor, choklad, present och en överraskning så blev den mycket bättre!

Överraskningen var ett bio besök, vi såg filmen it's complicated som jag tyckte var väldigt rolig!
Efter det åkte vi hem till mig där vi lagade 3 rätters middag tillsammans, super gott!
Till efterrätten öppnade vi också våra presenter och jag fick ett super gulligt armband, passar mig perfekt och av mig fick han en kärleksförklarings bok där man ska skriva ner olika saker som minnen man har tillsammans och allt möjligt, jag är sämst på att förklara...
Super mysigt var det!

Så får vi ju inte glömma att på alla hjärtans dag var det ett år sen som jag och Anton "för-förlova" oss!
Hjälp vad tiden går fort ... tur att jag älskar honom lika mycket nu som då i alla fall ;)





Erica och Ludde kom förbi en snabbis också och jag fick en super gullig liten blomma av dom :) tack så jätte mycket, det behövdes!


Inga kommentarer: