tisdag 23 februari 2010

uttråkigheten gör mig galen

Idag har jag kommit hem igen efter att ha varit hos Anton i två dagar, vi har varit på bio bland annat och sovit lite för mycket. Men nu sitter jag ensam hemma i lägenheten igen och håller på att bli galen av uttråkighet.

Ingenting jag gör är roligt, inte för jag kan komma på något heller för den delen. Allt jag vill är att uppleva saker. Jag vill ut och resa och jag vill göra något hela tiden. Jag hatar att bara sitta hemma framför datorn/tv:n och bara vänta på att tiden ska gå som jag gör varje dag ...
Jag vill kunna göra saker utan att behöva tänka på vad det kostar, kunna köpa det jag vill när jag vill.

Jag har sportlov och det jag ska gära är att sitta hemma bara, andra åker iväg och gör saker.... imorgon ska jag till tandläkaren, det är nog den största händelsen den här veckan ... suck.

Inga kommentarer: