måndag 14 december 2009

Vinter ...

Sitter och kollar på Ullared där det är en "julspecial" , tuggar på en julskinkemacka och dricker julmust. Ute har det fallit lite snö och har lite julgodis framme och så klart tre stycken ljus tända. I fönstren står det ljusstakar, julstjärna och lite tomat här och var och så har jag även införskaffat mig en julblomma.
På torsdag är det julavslutningen och sen har jag äntligen jullov!
Saknar bara lite sällskap och lite mera snö kanske så hade det varit perfekt, julen är ju så mysig :)

Dock så är den u ganska stressig också och när jag har praktik varje dag 10-17 så hinner jag inte med allt jag skulle vilja göra och däribland att blogga och fota ... lite tråkigt men så är det.
Får se om jag får lite mera tid efter torsdag ... Men hur som helst får mina läsare ha en riktig god jul och mys till det ordentligt och njut av julen :)

1 kommentar:

lisen sa...

riktigt härlig blogg !