söndag 13 december 2009

utnyttja dygnets 24 timmar

det kan man verkligen säga att jag har gjort idag!
Vaknade hos anton kl 09.00 (12/12), Fixa oss och åkte bil hem till mamma och håkan, Åt julmat och massor annat gott från kl 13.00 till strax efter 17.30, åkte in till stan och hade "spel kväll" hos annica med henne, mig, Anton och Nicklas fram tills klockan närmade sig 23.30. Hade otroligt roligt då faktiskt och vi spela massor av roliga spel och många roliga kommentarer nämndes ... Åkte ner till stan och bion och var på movienighten mellan kl 00.00 ända fram tills klockan blev 07.40. Åkte hem och känner mig otroligt pigg fast jag inte sovit på 24 timmar ... Så har faktiskt satt på två tvättmaskiner och diskat all disk...
Anton däremot somna så fort vi kom hem :) Men ska snart kypa ner i sängen också och sova typ 2 timmar ..

Men Lucia movie night var otroligt roligt faktiskt!
Vi fick som sagt se på 3 stycker förhandsvisningar av kommande filmer, det delades ut massor av olika saker samt att det bjöds på massor av gott att äta!
När vi kom dit fick vi en godispåse som vi fick gotta oss i till första filmen, Up in the air. Ingen toppenfilm direkt ... Men i pausen bjöds det på Hamburgare från Mcdonalds och en mer-flaska! Andra filmen hette old dogs och var otroligt rolig faktiskt. I sista pausen så bjöds det på en liten popcorn och en mellan cola, mums! Sista filmen var den svenska filmen snabba cash, otroligt spännande film!

Men nu ska jag ner och kolla till tvätten och sen ta en liten powernap innan morfar kommer och det är dags att åka och köpa kakel till köket ..

Inga kommentarer: