söndag 20 december 2009

Julmys

I torsdags fick jag mitt sista jullov, härligt.
På kvällen blev det shopping då det var "tomtenatta" i stan och det var öppet till 21.00. Köpte de sista julklapparna och en foundation till mig själv för halva priset.
Anton och hans mamma kom också in till stan och shoppade lite så åkte med dom hem :)

Så helgen har alltså spenderats hemma hos Anton. Vi har varit ute och lekt i snön och bytt julklappar med varandra, mysigt!
Fick jätte mycket fina saker som ni kan se på bilden.



Igår (lördag) skulle Anton skjutsa mig till bussen och eftersom väglaget inte är det bästa så åkte vi i god tid, dock kom vi fram 30 min innan bussen skulle komma så Anton var å söt och skjutsade hem mig istället. Haha dock slutaade det med att han sov oss mig :) Vi bakade pepparkakor och jag slog in paket. Så åt vi massor julgodis och hade det mysigt tillsammans!

Idag blev det en snabbis ut till Maxi huset och kolla runt lite samt en sväng till Onoff för att lämna in min mobil på service då den bara krånglar. Efter det åkte Anton hem till sig och Erica kom till mig en snabbis, trevligt :) Efter det har jag tagit ett bad med ansiksmask och bara degat framför tv:n ... på tisdag åker jag hem till mamma och firar jul! :)

1 kommentar:

Annica sa...

Gissa vem som vill låna en bok sen av dig =)