tisdag 22 september 2009

Packa, packa, packa ...


Det är vad jag har roat mig med hela eftermiddagen + kvällen. Har rensat ut garderoberna, packat ner massor av småsaker i påsar som ska in i lägenheten imorgon. Nu börjar det bli tomt i rummet. Har också skrivit inköpslista tills nästa vecka på vad vi (Anton ska bo hos mig och hjälpa mig komma i ordning i lägenheten eftersom mamma & håkan åker till Österrike). Nu är jag helt slut.
Ser verkligen fram emot när allt är iordning i lägenheten och man äntligen kan andas ut, men det är ett tag kvar.
På bilden är mina nya handdukar också som jag inte har visat än, lila och rosa kommer det vara i badrummet, i like it! :D

Nu sitter jag med en godisskål i högsta hugg och ser på tv, idol slutade precis och nu är det dags för kändisdjungeln!

1 kommentar:

Annica sa...

Neeej inte kändisdjungeln!!! =)