onsdag 23 september 2009

Ingen rolig skoldag

Skolan är verkligen något jag kan skippa för tillfället. Så otroligt tråkigt är det att bara sitta här och inte göra någonting. Internationell ekonomin vi hade förut fortsätter vi bara att jobba om Kina och om hur skolan fungerar där, vad har det med internationell ekonomi att göra? jag har knappt lärt mig någonting om vad internationell ekonomi och då är kursen snart slut.

Projektarbete nu och jag har gjort det jag kan den här lektionen. Eftersom jag inte kunde boka in ett gårdsbesök tidigare än om två veckor så har jag ingenting att göra nu heller. Tänk vad mycket jag skulle kunna hinna med inne i lägenheten om jag fick vara där istället.
Eller få komma ut på stan och dela ut mina CV:n som jag fortfarande har hemma, behöver fråga runt om praktik plats också... Finns så himla mycket saker jag behöver hinna med som jag skulle kunna göra istället för att sitta här och bara glo till halv 4. Man ska ta vara på tiden inte slösa bort den...

Inga kommentarer: