måndag 17 augusti 2009

kvällen som gått

bara jag som tycker att det är svårt att komma på bra rubriker? :P
Haha men nu var det inte det jag skulle skriva ...

Lägenhetsvisningen idag gick bra, dock var lägenheten alldeles för liten, det var så man knappt kunde röra sig i varken badrum eller kök ... så det blir inget bud på den. Ska på en till visning imorgon så hoppas på en bättre lägenhet då.
Efter visning gick mamma, håkan och jag till kinarestaurangen och åt lite mat :) mycket gott!
Och efter det blev det att gå till jobbet för den första utbildningskvällen, gick bra men det är väldigt mycket att lära sig ... Men så fort man kommer in i det ska det nog gå bra! Kommer nog bli ett väldigt roligt jobb om man nu säljer bra förstås :P
När det var klart där blev det en snabb sväng till Donken i väntan på att mamma skulle komma in och hämta mig, köpte en Mcflurry som smaka perfekt!

Nu försöker jag smälta all information genom att se på film, idag blev det John Tucker must die.
Men som sagt imorgon blir det lägenhetsvisning igen på förmiddagen och på kvällen blir det den andra och sista utbildningen till jobbet, spännande!

Inga kommentarer: