tisdag 18 augusti 2009

Fullt upp hela dagen

Idag åkte jag hemifrån strax före halv tolv på förmiddagen och kom tillbaka strax före kl nio ikväll. Har varit i stan hela dagen ... Inte direkt en lugn sista dag på sommarlovet :P
Börja dagen med lägenhetsvisning, en helt ok lägenhet men om jag skulle få den så ska jag måla/tapetsera om hela lägenheten och göra lite småfix. Sen var köket lite litet kanske ... Men vi ska nog lägga bud på den i alla fall!

Eftervisningen så gick jag och Anton till stan och kolla runt lite innan han gick på körlektion och jag satte mig en snabbis på bibban och läste på lite om jobbet. När hans lektion var slut så gick vi på stan igen och jag köpte en t-shirt och ett par svarta leggings.

När klockan slog sex åkte Anton hem till sig och jag gick till jobbet där vi idag bara satt och lyssnade på de som säljer. Väldigt lärorikt men efter 2 timmar med att bara sitta still och lyssna på ett par högtalare så blev det ganska segt ... men men imorgon ska vi dit igen och skriva på papper och fixa!

Nu sitter jag precis som vanligt och ser på film, idag blev det what happends in Vegas. Är helt slut i benen och huvudet så ska sova så fort filmen är slut så jag orkar upp till skolan imorgon. Kommer kännas lite konstigt att gå dit igen och träffa alla men sen på torsdagen åker jag ju till London ;D Nice!

Inga kommentarer: