måndag 17 augusti 2009

Måndag

Gud va snurrigt det är med alla dagar när man har sommarlov ... Det ska nog bli skönast med att skolan börjar igen, att komma in i rutin och veta vilken dag det är och framförallt att man kommer uppskatta helger igen!
Men ge mig en vecka i skolan och sen kommer jag klaga på den och vilja ha lov igen ;D

Haha men idag är det måndag och jag vaknade tidigt men låg och drog mig ett tag. Sen har jag myst med lite kattungar och letat lägenhet. Den vi har bjudit på har gått upp i över 130 000 kr över utgångspriset så den har vi gett upp nu. Dock hittar jag inga "WOW" lägenheter nu utan bara lite halvtråkiga lägenheter som kommer behövas göras om en hel del för att jag ska trivas där.

Jag ska snart byta om till lite snyggare och obekvämare kläder än mina mysbyxor och urtvättade linnet jag har på mig nu. Ska snart åka in på en ny lägenhetsvisning. Efter det ska vi till en kinaresturang och fira att jag fått jobbet och sen ska jag till just jobbet för den första intruduktionskursen, kommer inte komma hem försen runt halv 10 ikväll igen ... Kanske hörs då!

Inga kommentarer: