onsdag 29 juli 2009

sol & bad

Idag har vi faktiskt varit och solat och badat :) Eller okej, Antons lilla kusin var i och badade när vi andra kollade på. Men jag stod faktiskt med fötterna i vattnet så vi kan säga att jag också badade lite i alla fall!
Det var jätte skönt att faktiskt få sola lite även om det blåste lite kallt..

Annars har vi haft fullt upp med att städa hela Antons rum, finns knappt ett litet dammkorn kvar! Så har vi haft lite nostalgi genom att kollat på ett par Disney filmer. Var ute på en kvällspromenad ner till vattnet igår också som var jätte mysigt när man såg solen börja gå neråt.

Men imorgon ska jag tyvärr åka hem en liten vända för att hinna packa det sista innan Öland, baka muffins och säga hej då till våran campingplats för i år. Sista helgen nu som vi har husvagnen där så vi ska ha en liten kräftskiva och så.
Ringde hem till mamma förut också och skulle höra om hon pratat med telia om vårat internet än och det visade sig vara så att de hade sänkt våran hastighet så det var därför som internet var så segt och det inte gick att komma in på vissa sidor. Men nu så är det fixat och funkar galant hoppas jag, så ska försöka hinna ladda upp bilder ifrån Sonisphere också innan jag åker tillbaka till Anton på lördag kväll!


Veronica

Inga kommentarer: