söndag 26 juli 2009

Aldrig en lugn stund ...

Morgonen idag var helt konstig för mig ... Jag hade ställt klockan på 09:10, men jag vaknar av mig själv och kollar på klockan och kollar lite snabbt på klockan och tycker att den är strax efter klockan nio. Så jag går upp och kliver in i duschen och duschar i ca 30 min. När jag kliver ur duschen så går jag och kollar på klockan igen och får en chock när klockan är 10:43 och vi var tvungna att åka kl 11 då jag skulle hinna med bussen.
Ingen aning om vart den där timmen försvann, tror jag måste ha stäng av larmet på mobilen i sömnen och sen inte kollat så noga på klockan när jag vaknade.. Nåja jag fick stressa som bara den men jag hann tillslut.

Men nu sitter jag i alla fall hos Anton. Jag trodde att jag skulle få lite semester och kunna slappna av när jag kom hit men nej nej. Istället blev jag direkt satt på att hjälpa honom att storstäda HELA hans rum! Vi är ännu inte klara och då har vi hållit på från typ halv 3 ...
Men nu börjar krafterna ta slut så ska bara fixa lite till och sedan blir det att ta resten imorgon.
Men duktiga har vi varit i alla fall och det har blivit en enorm skillnad! Har slängt typ halva rummet och dammat som bara den!
Så gissa om vi kommer att sova gott inatt :P


Veronica

Inga kommentarer: