söndag 26 juli 2009

Problemet med sommarlov

Ett stort problem med sommarlov är att man ofta glömmer bort vilken veckodag det är, som jag har bevisat förut att jag har lite svårt för att veta :P haha!
Så då är det lite tråkigt att man inte känner riktigt ordentligt att det äntligen är helg.
Idag är det lördag och för mig känns det som en vanlig tråkig typ tisdag?
Sitter hemma och har packat och inte alls brytt mig om nått annat, nu sitter jag och slö kollar lite på en film bara.

Imorgon ska jag i alla fall åka till Anton. Det jobbiga är att det är Söndag så går nästan inga bussar .. Hade lagt upp en jätte bra plan med bussar så jag skulle slippa vänta så länge men nu måste efter att jag kom på att det var söndag var det bara att tänka om så nu måste jag sitta och vänta i stan i en timme i alla fall mellan bussarna ...
Jaja, det är väll lika bra att vänja sig vid att sitta och vänta då skolan börjar snart igen.


Veronica

Inga kommentarer: