söndag 2 augusti 2009

Öland!


Nu ska jag ge mig på ett första försök till att mobilblogga efter att annica hittade en liten funktion som jag hade missat... Sen att jag inte har bloggat på ett tag så har jag nog helt glömt bort att berätta att jag just nu faktiskt befinner mig på öland tillsammans med anton och hans familj :) åkte bil runt fem timmar har vi gjort innan vi kom fram till deras stuga som ligger precis vid vattnet! Det är verkligen jätte mysigt här. Vi har badat lite, ätit mat och så har jag fotat lite också :) anton och jag var och gick på sten stranden i solnedgången förut, helt underbart! Tur att vi ska vara här i en hel vecka, hoppas bara att det bra vädret håller i sig. Men nu så ska jag fortsätta sova och hoppas på en lika härlig dag imorgon :) veronica

Inga kommentarer: