fredag 10 juli 2009

Nu har jag sommarlov på riktigt!

Äntligen är jag helt ledig nu och kan börja njuta av sommaren :) Dock sitter jag här just nu med lite illamående, huvudvärk och ett täcke runt om mig. Men jag får ta och vara sjuk ikväll för imorgon börjar det roliga, först ut är att träffa Linnéa som jag inte sätt på jätte länge!
Men det är imorgon det.



Idag på jobbet har det hänt en hel del faktiskt, både roliga och tråkiga saker... Men men jag fick en kokbok och ett väldigt bra omdöme idag , jätte gulligt tycker jag!
Så bjöd jag på muffins som jag bakat som blev riktigt uppskattade,fick också höra massor med kommentarer från de boende att de inte vill att jag ska sluta.. men jag ska åka och hälsa på sen efter sommaren hoppas jag så jag får se hur dom har det!
efter jobbet gick jag ett varv på stan, fast jag kollade inte så mycket. Hitta en snygg tröja men gick därifrån utan någon påse faktiskt!
Annars hann jag bara komma hem så blev jag lite sjuk ... så ikväll tror jag att jag bara ska se på någon film och ta hand om mig själv.
Först ska jag piffa till mig lite med att måla naglarna!


Veronica

Inga kommentarer: