onsdag 8 juli 2009

Onsdag

Jag räknar ner dagar nu för när jag slutar jobba, bara 2 dagar kvar nu!
Visst kommer jag sakna alla de goá pensionärerna och personalen men jag har nog aldrig längtat och känt att jag verkligen behöver sommarlov som jag gör nu!
Idag har det varit helt okej väder nästan hela dagen, men lagom när jag sluta kom det lite regn och efter det har det blivit en helt grå himmel .. Hoppas verkligen att det blir fint väder nu när jag slutar!
I helgen när Anton var här så plockade vi massor av jordgubbar från vårat land, supergoda! :)

Idag har det inte hänt så mycket annat än det vanliga, jobb och så hem och svära över internet. Måste starta om bredbandet varje gång jag ska använda det och då funkar det bara ett litet tag, jag kan verkligen inte förstå vad det är som är fel med det. Jag som vill blogga och visa upp massor med bilder jag har i mobilen .. fast dock kan jag inte lägga in bilder från mobilen i datorn heller för Anton har BÅDA mina mobilsladdar :P så kan det gå ..

Ikväll ska jag väll bara roa mig med att fortsätta spela Sims som jag nästan är besatt av ... Kanske blir någon film om det inte finns något att se på tv också. En helt normal slappar kväll helt enkelt.


Veronica

Inga kommentarer: