lördag 11 juli 2009

Återigen

.. så händer det alltid något när jag äntligen ska få sova ut, idag kom mamma in runt tjugo över fem imorrse och sa att vi har fått en kattunge och att det var fler på väg! Jag ligger kvar knappt 5 minuter innan jag gick upp för att kolla på kattungen och när jag jag kommer ut, ja då är det ju klart att kattungen redan är borta!
Var bara att gå in och lägga sig igen ...

När jag äntligen kunde somna om så drömde jag en jätte konstig dröm, haha det var så verkligt för jag drömde att jag hade varit ute och letat efter kattungen och sen gått in och lagt mig. När jag sen vaknade igen och tittade ut genom fönstret så snöade, regnade och åskade det för fullt! Så sprang in till mamma där det fanns ca 4 shih tzu hundar som jag började mata med pommes ... Så satt vi och pratade lite och sen började vi att kolla på en ny säsong av körslaget.
Haha ... Ibland undrar jag vart jag får allt ifrån.

Hur som helst, har precis ätit en stor frukost med rostat bröd och ägg från våra egna höns :) (kanske jag inte har berättat förresten att vi har skaffat höns? ... jaja 15 stycken har vi i alla fall!) Och sen har jag duchat och sprungit runt som en dåre för att hinna med att fixa mig och plocka iordning lite innan Linnéa kommer.
Får se vad som händer idag, blir nog en tur till Arkösund och köpa glass och gå runt lite om alla är med på det (Håkans mamma kommer idag också) och då ska jag få övningsköra!

Ojdå nu känns det som det blev en liten för lång och pladdrig text ... äsch ni får stå ut :P


Veronica

Inga kommentarer: