tisdag 9 juni 2009

Städtanten försöker och försöker ..


Jag försöker verkligen städa och det går sakta men säkert. Jag har städat upp lite saker som legat överallt och jag har dammat lite, dock har jag nästan 3/4 av rummet kvar att göra men jag är i alla på gång.
Just nu har jag bara ett litet problem om vart jag ska göra av alla min skor, jag hittar skor överallt nu när jag håller på. Ska fråga mamma om det finns någon hylla jag kan sätta in i min garderob där jag kan stapla mina skor. Men ett annat problem jag också har är att av alla min triljoner skor jag har så kan jag knappt ens använda hälften för nästan alla är förstora! Mina fötter har krympt ( är det ens möjligt förresten?) rejält på några år förut hade jag 39/40 i skor och nu är jag nere på 37/38. Vett i fasen vad som hänt med mina fötter.
Aja jag får komma på någon lösning, kanske borde slänga upp alla skor på vinden istället eftersom dom ändå är för stora ...
Nej nu är det väll bara att fortsätta städa!



Veronica

Inga kommentarer: