tisdag 9 juni 2009

Lite saker blev det allt

Efter lite sims spelande så åkte vi in till stan i jakten på studentpresent till Anton, visste vad vi skulle köpa så det gick fort. Hoppas bara han blir nöjd!
Också jag fick mig lite saker av mammsen närmare bestämt två par jeansleggings och en tröja :) Tröjan ser svart & vit randig ut men den är faktiskt marin blå! applåder till mig som lyckades köpa något helt annat än vad jag brukar.
Blev också lite mat på stan, bagle och hallon/bjönbärspaj. Mumma!

Allt är från Gina Tricot, as usual ..

När vi kom hem så blev det mera sims och uttråkighet. Påbörjade en litem mini städning men den avslutades ganska snabbt ... Ska försöka fortsätta imorgon.
Nu på kvällen har vi kollat på film , Eva & Adam fyra födelsedagar och ett fjasko. Lika bra varje gång! Och nu sitter jag här och har återigen urtråkigt ... Borde sova men inte ens det är lockande när jag har så tråkigt.


Veronica

Inga kommentarer: