måndag 8 juni 2009

Måndagsmorgon

God morgon!
Kändes lite segt att gå upp halv åtta nu när jag varit ledig ett tag ... Undra hur det ska gå att börja jobba nästa måndag när jag måste gå upp halv sex varje dag!
Jaja, det problemet tar vi då ...

Idag skulle jag spelat brännboll som jag skrev igår MEN så kommer inte halva klassen och vädret säger dom ska bli mulet så tappade jag lusten för att åka in på det. Känner mig inte heller i toppform riktigt, fryser som jag vet inte vad och det river lite i halsen, hoppas verkligen jag inte håller på att bli sjuk lagom till sommarlovet. Men jag måste fortfarande in till stan en snabbis så förmodligen ska jag och mamma åka in ett litet tag sen :)
Annars får vi se vad dagen erbjuder, förmodligen bara uttråkighet... Men många säger att det är bra att vara uttråkad för då får man mera fantasi tydligen, då kan man undra vart min fantasi är efter all uttråkighet jag varit med om?


Veronica

Inga kommentarer: