onsdag 10 juni 2009

Onsdag

Idag kom jag upp i rätt tid faktiskt, gick upp ganska direkt halv sex och duschade!
Tycker jag var mycket duktigt gjort av mig även om det tog emot ordentligt... Men men kom iväg med bussen in till stan där det först väntades ett tandläkarbesök där jag bara spände tandställningen och lite så. När jag var klar där bar det upp till donken där jag vart så sugen på en toast så det blev det + en kopp té. När klockan närmade sig 9 så kom också Anton in till stan för att underhålla mig så vi åkte ut till media markt och maxi området och sen tillbaka in till stan igen innan jag åkte hem.
Köpte faktiskt "bara" en tröja idag , eller just det köpte busskort till sommaren också!

Sen har jag inte gjort så mycket, spelat lite sims och packat inför imorgon då jag ska åka till Anton och fira hans student! Är så stolt över honom att han har klarat hela sin skoltid nu :)
Så nu blir det nog tyst på bloggen några dagar kan jag tänka mig då mina dagar komemr bestå av födelsedag, student, avslutning, intruduktion inför sommarjobb, husvagn och förmodligen ett par turer till Finspång skulle jag tro!
Men vi får se när vi hörs, ha det så bra så länge och försök inte sakna mig allt för mycket ;D


Veronica

Inga kommentarer: