måndag 1 juni 2009

Jobbar på för fullt med brännan!


Guuuud va trött jag blir .. jag skrev precis ett inlägg och var precis klar och tänkte bara lägga in en bild och då kraschade internet så jag var tvungen att starta om det ... Ett tecken på att jag inte ska sitta här och blogga när solen skiner kanske?
Jaja, vi börjar om ....

Bilden är sen ett av helgens äventyr :)

Jag har inte skrivit på flera dagar nu, men jag har varit fullt upptagen med att njuta av sommarvärmen! Så har det ju faktiskt hänt lite saker i helgen som jag tänkte att skriva om lite senare :) Nu ska jag snart förlja med ner till Moons camping där vi ska sätta upp våran husvagn! Så nu är det verkligen sommar på riktigt :) Dock blir inte sov premiären i husvagnen förrens till helgen ... Men men för övrigt har dagarna flytit på lite för snabbt tycker jag men jag har haft det toppen bra!

Som sagt så ska jag ta och försöka skriva ner allt som hänt och så har jag massor av bilder att visa, men inte nu för än skiner solen :) Men hoppas på att kunna få ihop lite skrivlust tills kvällen eller i alla fall inom bara någon dag eller två! (Eller snarare när jag tröttnat på solen ;P)


Veronica

Inga kommentarer: