måndag 1 juni 2009

Torsdag + fredag last week

Kanske ska börja min sammanfattning av helgen som varit nu då, går tillbaka till torsdagen förra veckan då jag först var i skolan och hade ergonomi. eller vi var i badhuset och badade lite, simmade eller snarare hoppade i poolen och höll på att frysa ihjäl ute tills vi gick in där vi simmade lite , satt och pratade och badade lite bastu innan vi klädde på oss och åkte upp på stan istället där jag köpte ett par skor :)

Julia & jag traskade runt lite på stan och tog en liten lunch paus innan vi gick tillbaka till skolan för att ha "lektion" med Lars. Lektionen blev så att vi gick till Lindhals café där vi blev bjudna av Lars på fika, mycket trevligt var det faktiskt :)
efter skolan blev det att åka hem till Anton där jag faktiskt inte kommer ihåg vad vi gjorde riktigt ...


På fredagen blev det marknad i Finspång , varmt och härligt! Gick runt massor men hittade dock ingenting, tur det kanske för jag hade inga pengar med mig :) Men jag fick ett jätte sött halsband av Anton! Så på eftermiddagen kollade vi på när Antons kusin Johan spelade trummor på någon sorts fritidsgård i Finspång. Sen hände det nog inte så mycket mera den dagen skulle jag tro , åt god mat på kvällen gjorde vi i alla fall ;D

Veronica

Inga kommentarer: