onsdag 27 maj 2009

mitt 1000:e inlägg!

Dagen idag har väll bjudit på det mesta, sovmorgon som blev avbruten vid 9 då Erica ringade :P Äta frukost och fixa sig i lugn och ro, åka moppe till Husby för att ta bussen in till stan. Kom in till stan 13.20 åkte upp till våra nya lokaler för att lämna in datorn och åker med 14.20 bussen hem igen där jag var på bra humör när jag kom hem men blev snabbt uttråkad och sur när jag insåg att jag skulle bli tvungen att vänta 6 timmar i skolan imorrn och 9 timmar på fredagen ... Känns inte så lockande men efter alla om och men så blir det att åka till Anton imorgon och vara där tills på lördag.

Så nu kommer det bli fullt upp tills på lördag kväll då man kan andas ut igen. Men vad som händer på lördag som vi stressar om får ni inte veta förrens någon gång efter lördagen ... Men jag har ju som sagt ingen bärbar dator längre så kommer inte kunna uppdatera något under dessa dagar tror jag. Men ni överlever nog skulle jag tro!
Det här är i alla fall mitt 1000:e inlägg :)


Veronica


Veronica

Inga kommentarer: