tisdag 26 maj 2009

Tisdag

Somsagt efter en natt med lite halvtaskigt sömn så var det en aning segt att gå upp, men när jag såg att solen lyste för fullt så vart jag genast piggare :) Har dock varit en ganska tråkig dag i skolan, börja med att kolla på någon tysk film som var sådär, pratade lite snabbt med läraren om min bok jag läst så hoppas verkligen på mitt VG nu ... Fick också reda på vad jag fick på Logistikprovet och där fick jag också VG så det var helt okej.
På lunchenblev vi som är i elevrådet bjudna på 3 rätters middag i restaurangen. Fick cesarsallad till föreätt, kyckling till huvudrätt och brownie med glass till efterätt. Så otroligt gott och jag tror nästan aldrig jag varit så mätt som jag blev efter det :P haha ..
Nu på eftermiddagen skulle vi ha företagsekonomi men när jag kom tillbaka från lucnhen strax efter kl 1 hade nästan alla gått och det enda de hade gjort var att planera vad vi skulle göra på våran "lek dag" som vi ska ha nästa vecka.
Så nu har jag bara suttit och kollat runt lite och väntar på att min sommarjobbs intervju jag ska på 16.15. Har börjat fundera lite på vad jag ska önska mig när jag fyller 18, har haft massor med saker jag velat önska mig men nu när jag väl ska skriva ner det kommer jag knappt ihåg någonting...

Vi har pockså fått reda på vad vi ska göra under de två sista veckorna i skolan idag och det enda vi ska göra iprincip är bara att leka. Sista lektionen kommer vi ha på torsdag , eller lektion och lektion vi har ergonomi och ska vara på badhuset där vi får välja vad vi ska göra och sen ska vi äta glass så kanske inte är en riktigt lektion men men :P
Nej nu ska jag fortsätta på min önskelista!


Veronica

Inga kommentarer: