onsdag 27 maj 2009

vecka 25-28 är jag upptagen...

Jag fick sommarjobbet, så blir att börja mitt sommarlov med att jobba i 4 veckor, men jag tackar ju inte nej till pengar så det ska bli roligt :) Skönt att ha första perioden i år så jag kan jobba och sen njuta av sommarlovet tills skolan börjar igen.

Har också rensat hela min lilla dator nu så nu är den klar för att lämnas tillbaka över sommaren. Kommer bli ganska tomt utan en bärbar dator men det ska bli skönt också faktiskt!
Men nu har jag sån träningsvärk i mina ben så jag håller på att bli galen, ska lägga mig i sängen oxh hoppas på att det går över snart. Imorgon har jag sovmorgon då jag bara behöver åka in till skolan kl 14.00 för att lämna in datorn som sagt och sen åka hem igen, känns lite onödigt men har ju ingen lust att få hem en räkning på ca 30-35 000 kr då jag bara kommer tjäna 6-7000 kr i sommar ;D
Natti natti


Veronica

1 kommentar:

Annica sa...

Kanon!! Jag har semester v 29 så då kan vi vara i husvagnen! Vi måste hålla koll på den där jäkla kameran bara... =)