tisdag 26 maj 2009

Måndag i efterskott

Jag och Anton hade det så mysigt och roligt igår :) och vi klarade oss utan dator hela dagen utom 5 minuter då han var tvungen att skicka in ett skolarbete. Lyckat!
Vi var ute och stuttsade på stuttsmattan ett tag där vi inte kan göra annat än att skratta, jag lovar er att vi ser ut som två små 9 åringar när vi håller på :P Tillslut blev vi så trötta så vi bara låg där och njöt av solen och sommarvärmen ett tag innan vi gick på skogspromenad där vi stötte på en älg som jag absolut inte var livrädd för och jag blev inte alls så nervös så jag blev kissnödig och börja nästan skrika när älgen närmade sig oss ... det var Anton säger vi :D
Det värsta när man är med anton är att tiden går så fort ... Efter lite Vännertittande och tv spel också så var klockan helt plötsligt 22.00, blev lite mer tv tittande i sängen innan vi somnade.
Dock har jag sovit uselt inatt, dels för anton hade konstiga drömmar så helt plötsligt kunde det komma en arm i huvudet och sen putta han något så förskräkligt på mig ... Men jag är ju så snäll hela tiden så jag höll ut utan att väcka honom sen var jag otroligt pigg också eftersom jag inte gått och lagt mig försen runt 3 halv 4 tre nätter i rad ...
Roligt hadde vi i alla fall och jag fick jätte små presenter av honom också :)


Är lite avundsjuk på anton nya skor, jag v ill också ha ... Dock vill jag ha med högt skaft (eller vad heter det på skor? jaja ni kan nog tänka er vad jag menar..), men eftersom hans var bara liite förstora var jag så smart så jag kan klippa av dom så dom blir lagom för mig och ta det tyget som jag klipper bort och göra använda det till att göra ett "skaft" :) Dock tykte inte anton om den lilla idén ...

Fick jätte söta små presenter Av Anton , puss på dig :)




Testade en av Hello Kitty tatueringarna jag fick av Anton, kanske nått att satsa på i framtiden? synd att det försvann lite på den bara ... Men visst är den söt? :)


Veronica

Inga kommentarer: