onsdag 6 maj 2009

Onsdag

Skola som vanligt hela dagen, dock väldigt snabbt. Gjorde nästan inget på första lektionen slarvade bara ihop en sammanfattning som jag glömt lämna in.
Andra lektionen med webbdesign gick toppen, ska bara göra ett bildspel så är nog min hemsida klar och jag är ganska så nöjd också.
Anton kom och hälsade på sista lektionen också, och efter att jag har nämnt att jag kunde följa med honom till musikbörsen efter skolan så blev han kvar i stan till halv sex, så vi var som sagt på musikbörsen och så gick vi och åt lite :)

Sista dansträningen idag innan uppvisningen, gick både bra och dåligt. Huvudet hängde inte riktigt med så det vart lite kortslutning ibland men hoppas på att det kommer gå bra sen på uppvisningen som är på söndag!

Nu har jag duschat och stekt vad jag tror kan vara världens största ägg :P Okej jag kanske överdriver lite men stort var det!
Mitt huvud dunkar fortfarande så ska ta det lugnt framför tv nu ett tag och sen sova!



Veronica

Inga kommentarer: