tisdag 5 maj 2009

Jag ska lista ut det!

anton har köpt en födelsedafspresent till mig (även fast jag inte fyller förrens i Augusti) så nu är tjatet igång om att jag måste få reda på vad det är!
Jag blir galen eftersom han självklart ska vara så dum och inte berätta för mig vad det är.. Nåja, jag har lite mera än tre månader på mig att lista ut det och tro mig, jag ska lyckas! :D

Förövrigt så bara öser regnet ner och det är extremt kallt. Jag borde göra företagsekonomiuppfifter eftersom jag ganska så säkert kommer att få omprov på provet vi hade idag. Men för tillfället har jag bara lust att lägga mig ner och läsa. Mitt huvud har inte riktigt hängt med idag och nu känner jag mig riktigt seg ...
Vi får se vad som händer helt enkelt!


Veronica

1 kommentar:

Erica sa...

jag måste nog fan fråga Anton, för jag själv är så nyfiken nu bara därför! :P