torsdag 7 maj 2009

Bokmal...

Blir ganska tomt på bloggen för tillfället, den här de senaste dagarna har jag bara gått upp till skolan och sen hem och läst andra delen av Twilight - När jag hör din röst.
Jag älskar den, nu är det verkligen spännande!
Sista kapitlet jag läst nu slutade med: "Det var då jag hörde ljudet som måste ha väckt mig. Någonting vasst skrapade mot fönstretmed ett gällt, gnisslande ljud, som klor mot glas"
Jag har bara ett problem och det är att jag är så extremt trött just nu så ögonen bara faller ihop när det är som bäst! Så känner att jag var tvungen att ta en liten paus i läsandet.

Förövrigt så har jag varit i skolan efter att jag försov mig lite ... Ergonomi första lektionen där vi pratade betyg och jag får förmodligen ett VG där sa läraren. Så var vi ute och gick också, vi gick till halvars där vi köpte glass. Jag tog banan glass och apelsinchoklad glass, underbart gott!
Eftermiddagen var det UF där jag och Julia åkte ut till Maxi för att intervjua butikschefen på Kappahl vilket gick bra.

Nu ska jag försöka vakna till lite men det känns mera som att jag är närmre att kunna somna vilken sekund som helst...


Veronica

1 kommentar:

Annica sa...

HM... jag försöker minnas vilket kapitel som slutade så.... FORTSÄTT läs så du kommer till det visentliga!!! =) Jag ska med sätta mig nu!!