onsdag 13 maj 2009

God Morgon!

Idag börjar vi inte förrens 12.15, så fick en ordentlig sovmorgon vilket verkligen behövdes!
Ställde klockan på 09.45 för att få sova ut ordentligt men jag vaknade och var pigg redan vid 9 så gick upp och har duschat , klätt på mig och nu sitter jag och äter frukost :)

Idag ska jag ta mod till mig och köra min moped för första gången på lite över ett år, ar inte vågat köra den sen jag blev påkörd. Idag har jag inget val för åker jag inte den kommer jag inte kunna åka in till skolan så det är väll bara att bita ihop som sagt.

Efter webbdesign lektionen så ska jag möta Anton och vi ska roa oss lite och sen kl 5 ska jag till Halvars och möta upp min dansklass för att äta lite glass, sitter redan och funderar på vad jag vill ha för nått :P tror nästan jag ska göra en favorit i repris och ta vit choklad och brownie glass men vi får se!
Solen skiner i alla fall och det hoppas jag att den kommer göra hela dagen :)

Veronica

Inga kommentarer: