onsdag 13 maj 2009

Duktigt Veronica

Känner mig riktig duktigt idag på webbdesignen, hemsidan är klar och inskickad, blev klar nästan direkt med den så efter rasten vid 2 fick jag en extra uppgift inom flash där jag skulle göra en nyare verision på en "solfilm" (en film som visnar när solen går upp och ner på svt), och jag hann göra klart den också den här lektionen så nu känner jag mig riktigt stolt!

Har blivit lite ändrade planer för idag också, ska fortfarande springa bort och träffa dansgänget kl 5 utanför Halvars men dock kommer jag inte hinna äta någon glass för jag måste nästan direkt gå igen ner till Resecentrum för att åka med Anton hem :) ska stanna där tills på fredag!
Tyvärr regnar det för fullt nu så är faktiskt inte så sugen på glass ... tycker mest synd om mig som ska behöva gå till stan i regnet i gladiatorsandaler och jacka utan luva ....
kan hoppas på att det går över snart innan jag måste ge mig ut.


Veronica

Inga kommentarer: