tisdag 12 maj 2009

Det näst intill omöjliga har hänt!

Idag hände något om jag inte trodde skulle hända, jag fick sluta en timme tidigare utan anlednig på företagsekonomi kursen :) så skönt, hann med 14.20 bussen hem. Var så duktig idag och fick allt gjort och i perfekt tid för att hinna med bussen, det måste vara ödet!
Haha
Annars har det inte hänt så mycket idag, skolan och åkt hem bara. Fikade lite nyss med en chokladboll och en kopp te, mycket gott!

Ska nog ta och läsa lite i min bok nu som jag snaaaaart är klar med, har ju inte alls press på mig från Annicas sida om att jag måste läsa klart den nu när hon redan har hunnit börja lite smått på fjärde boken och jag bara är på andra ...

Förrsten så har jag fått tillbaka min lilla dator idag så nu kan jag komma igång ordentligt med bilder till blooggen igen!
Haha, fast bara för jag skriver det nu så har jag ingen bild från idag som jag kan lägga upp :P


Veronica

Inga kommentarer: