fredag 15 maj 2009

1-1 i blondhet till Annica och mig...


Efter att jag tog mig en liten tupplur på Annicas soffa och hon kom hon hem strax efter kl fyra så åke vi direkt och köpte chips och dipp samt hämtade kinamaten vi beställt och åkte ut till mig. Har precis ätit mat och nu är jag så mätt så det känns nästan som jag skulle kunna rulla fram, men då är det bara början för snart är det dags för chips! Tror jag måste byta om till mjukisbyxor snart ...

Idag har vi visat prov på att jag och Annica kommer på delad första plats i blondhet i vår familj. Först innan jag åkte ut till Annica så sms:ade vi lite med varandra och bestämmde att jag skulle stanna hos henne då min sista fråga var: "om jag stannar då behöver jag inte åka tillbaka med hem nyckeln till dig igen va?". Annica bara skrattade och sa jo gör det och åk sen tillbaka igen och se om du kommer in då. Det är inte alltid så lätt ... :P

Sen när vi ätit så tänkte vi att vi skulle gå hem till mormor & morfar och säga hej ett litet tag innan tv:n så Annica ringer hem dit men ingen som svarade och precis samtidigt kommer vi ju på att dom är inne i stan med mamma och håkan och jobbar ... Så istället sätter vi oss framför tv i mammas tv rum där det finns minst 100 olika dosor som man måste trycka på för att få igång allting och hur vi än gör så får vi inte igån nått så vi var tvugna att ringa till mamma och fråga hur man gjorde ... Tillslut funkar allt i alla fall och nu sitter vi här med varsin dator och bloggar om alla konstigheter vi roat oss med hittils :P


Veronica

Inga kommentarer: