fredag 15 maj 2009

Hos Annica

Skolan idag blev ganska onödig precis som den brukar vara såhär på slutet ... På engelskan fick vi reda på nationella och slutbetyget i engelska. Inte alls nöjd och det gick verkligen inte bra på muntliga fick jag VG, uppsatsen fick jag G och hör/läs förståelsen fick jag IG bara för jag var så otaggad på den, men det slutar med att jag får VG i betyg i alla fall.
Resten av lektionen skulle vi se på film, Bruce den allsmäktige. Inte ett dugg lockande för min del eftersom jag sätt den förut och jag tycker inte om Jim carry, sen var det ju som förenat med döden att sätta sig och jobba med grammatik övningar istället så jag satt och tvinga mig själv att se på filmet ett litet tag tills Erica ville ha lite hjälp med ett engelska arbete så då gick vi upp till klassrummet igen där jag satte mig med grammatikövningarna i alla fall.
Konstigt nog så sa läraren inget utan bara fråga hur det gick ...

Nåja, på ftermiddagen skulle vi ha information och layout men jag gjorde klart allt på matrasten så bestämde mig för att åka hem till Annica istället där jag sitter nu och kollar på reprisen av kvalet till melodifestivalen, måste ju säga att dom har verkligen konstig musiksmak i vissa länder ... Ska snart börja läsa i tredje boken i Twilight serien, Ljudet av ditt hjärta.
När Annica slutar vid 4 ska vi åka till Kinarestaurangen och köpa med oss mat och sen åka hem till mig där vi ska se på tv och lite sånt ikväll, ska bli riktigt gott! :)


Veronica

Inga kommentarer: