lördag 16 maj 2009

Klipp Klipp

God morgon!
än så länge skiner solen för fullt och det ser ut som det kommer bli en riktigt fin dag, egentligen skulle jag vilja lägga mig ute ett tag med en bok och läsa och bara koppla av. Men det kommer jag nog inte hinna med idag, halv två ska jag vara i stan och klippa och färga håret hos Sofia :) tänker inte berätta hur jag tänkt göra för det vet jag faktiskt inte själv en så det kommer bli en överraskning för alla ;D
Innan och efter det borde jag verkligen städa mitt rum, det ser hemskt ut, så borde jag plugga också... Fast jag ska ju vara hemma imorgon också så jag kanske kan gå ut och lägga mig före jag ska in till stan och sen börja plocka iordning saker när jag kommer hem och fortsätta imorgon? Hmm någon bra undanflykt ska jag nog komma på :) Först ska jag i alla fall äta frukost!


Veronica

Inga kommentarer: