tisdag 17 mars 2009

Tisdagar är inte bra dagar

Jag tycker verkligen inte om tisdagar, de är faktiskt värre än måndagar!
Tisdagar är långdagar i skolan med svenska och företagsekonomi, inga roliga ämnen. Det är långt kvar till helgen och man är så ju så trött!
Idag har väll skoldagen gått ganska fort fast det har varit lite segt, på svenskan rättade vi bara övningsnationella. Fick VG på den så hoppas att riktiga nationella kan gå lika bra sen. Nu på eftermiddagen har vi hållit på med finansiering som också varit väldigt segt.
Nu sitter jag kvar i skolan och väntar på bussen som går 16.10.

Har i alla fall börjat att planera helgen, på fredag ska jag med Anton hem för att fira hans morfar som fyller år :) så blir det att sova där för att sedan åka tillbaka till stan för att gå och se After Dark med min familj. Blir ganska mycket att göra i helgen vill säga så det längtar jag till!

Men först tre skoldagar som inehåller studiebesök, prov och ännu mera tråkiga lektioner ...


Justja måste ju säga grattis till våran svenska lärare som är gravid också! :)


Veronica

1 kommentar:

Unknown sa...

Vem har ni i svenska?