onsdag 18 mars 2009

Bort med datorn!

Jag har helt tappat lusten med i princip allt som har med en dator att göra för tillfället. Men när jag är hemma eller väntar så finns det inte så mycket annat att göra varje dag så jag får tvinga mig själv att sitta här för att inte bli allt för uttråkad.

Idag har solen lyst och värmt hela dagen!
Har till och med haft solglasögon på mig, härligt :) Åt en glass på donken förut också.
Skolan idag har gått jätte fort, först studiebesök på Green Cargo som var trevligt, blev bjudna på fika och de pratade på och skojade :)
När vi kom tillbaka gick jag upp till stan där jag mötte Anton för en lunch tillsamman på donken. Han följde sen med till skolan där vi satt i ett grupprum tillsamman, jag pluggade och han spelade :P Mysigt att få träffa honom ett tag i alla fall innan han gick till sin körlektion.
Efter skolan blev det en snabbis på stan med Julia, jag har spanat in en liten väska på Gina Tricot som är super snygg!
Så skulle vi plugga på bibban var det tänkt men det blev mest bara att njuta av solen. Så provet vi ska ha imorgon kanske inte kommer bli så bra men men ...
Nu ska jag snart åka till dansen, hoppas på att jag kan vara med mera idag än förra gången då jag hade så himla ont i huvudet. Idag är det ju halsen som krånglar lite men det ska nog gå hoppas vi som sagt :)


Veronica

Inga kommentarer: