torsdag 19 mars 2009

Duktig Veronica!

Idag var en såndär dag då jag egentligen borde bli jätte sur och arg på skolan, men jag är faktiskt glad och känner mig jätte duktig idag :) Mycket energi!
vad har hänt hittills då?
Jo kommer till skolan och skriver prov i ergonomi, trodde det inte skulle gå så bra men det känns som att det gått väldigt bra s klart godkänd ska jag nog vara i alla fall :) Var klar strax före 9 och nästa lektion börjar 12.15 och då ska vi ha UF, vad ska vi göra då undrade vi så gick ner och pratade med läraren som sa att vi bara ska ha lektion i ca 45 min och sen ska han på möte som vanligt så vi fick reda på vad i skulle göra och så fick vi jobba fritt istället, som vanligt.

istället för att sitta i skolan till ingen nytta slängde jag mig på telefon och ringde till mamma som så pssande var i stan så mötte upp henne och så åkte vi och handlade lite, fick glass också :)övningskörde jag hem!
sitter hemma nu och har redan hunnit med ganska mycket som sagt och klockan är inte ens 12 än :) så borde varje dag vara tycker jag för man hinner med så mycket mer än om man bara sitter i skolan hela dagen och kommer hem och är as trött.

Har faktiskt också hunnit med att ta en jätte snabb fotorunda på samma gång som jag var iväg och hämtade posten, så kanske kommer upp lite bilder sen om ni har tur!
Inte bara massor av tråkig text.
Eftersom jag är så pigg och har så mycket energi tack vare att solen skiner och det är härligt väder så ska jag faktisk vara duktig och plugga lite på ett ergonomiarbete sen och fixa lite... äst att fixa en lista så jag inte glömmer nått :P

Dagens att göra!

- Fixa lunch
- Plugga
- Packa
- Städa
- Våga håret
- Måla naglarna
- Redigera bilderna jag tog idag
- Inte glömma Sveriges värsta bilförare kl 20.00 på tv4!


Så dags att ta tag i listan, dvs fixa lunch till mamma & mig,
Hörs sen!

Veronica

Inga kommentarer: