måndag 16 mars 2009

Ledig måndag

Vad det tog emot att se Anton gå iväg till bussen utan mig imorrse.
Det blev så tomt i sängen sen när jag skulle somna om igen, men sov i alla fall i ca 3 timmar till så fick min lilla sovmorgon i alla fall!
Var ledig idag för vi fick ledigt på våran UF lektion idag eftersom vi stod på mässan hel dagen i fredags.
Idag har inte alls varit roligt, har haft så tråkigt och ingen energi till någonting. Känner mig helkonstig idag helt enkelt ... Hoppas det blir bättre imorgon!
Ingen lust att ha heldag i skolan imorgon. Men får försöka se nått positivt i det hela, det är tisdag d.v.s frukostmöte i skolan imorgon!
Annars händer nog inget roligt, Anton är ledig så inga pussar imorgon :(
Jag saknar honom fast han var här imorse!
Nej va jag yrar nu, borde bara gå och lägga mig egentligen känner jag.


Veronica

Inga kommentarer: