måndag 23 februari 2009

Min bästa vän!

Men fy på mig som återigen inte bloggade något igår, eller det kanske inte gör så mycket? :)
Hur som helst så hände det absolut nästan ingenting igår, jag och Anton bevisade bara vilka spelnördar vi egentligen är. Vi satt hela dagen och spelade Sims/GTA, hemskt egentligen men visst var det roligt! Jag känner mig duktig som faktiskt lärt mig lite på GTA, jag vet att man kliver in och ut ur bilen med F tangenten och jag måste säg att jag är ganska duktig på att köra cross/motorcykel!
Haha :D

Så hade vi jätte roligt när vi skulle sova, tog lite kort och skrattade som bara den :) Jag var så stolt över att mina ben såg så långa ut när jag sträkte upp dom mot taket, så klart ska Anton förstöra min glädje genom att också sträcka ut sin fot och bevisa att han är längre än mig ... Egentligen ska jag väll inte säga att jag också låg lite nedanför honom när jag tog kortet så det ser ut som jag är lite längre endå ...
Är återigen så otroligt glad att jag hittade min älskade Anton, han är så otroligt bra!
Min bästa vän och min fina pojkvän :) en liten extra puss till honom!




Veronica + Anton = Sant <3

Inga kommentarer: