lördag 21 februari 2009

Spelandet fortsätter


Nu har Sims beroendet spridit sig till Anton också, som vanligt så övertar han allt jag gör så nu är det han som sitter och är helt inne i Sims medans jag sitter bredvid och längtar efter att få spela ... Men jag passar på att blogga lite innan jag ska påbörja kampen om sims spelet! ;D

Klockan är redan halv tre och jag sitter fortfarande här med morgonfrillan och mys kläderna på mig. Hemskt vad tiden ska springa iväg, hinner ju knappt vakna till förrens det är dags att gå och sova igen. Fast det kanske är jag som är seg bara, jag har ju faktiskt varit uppe en 10.
Jaja spela roll det får bli en slapp lördag som vanligt :P
Usch nu blev jag påmind om att det snart är måndag och då också slut på lovet ...

Nej nu är det dags för lite sims kamp här, ska försöka lura honom att han kan få spela lite GTA och hoppas på att han går med på det ett litet tag i alla fall ;D
Önska mig lycka till!


Veronica

Inga kommentarer: