måndag 23 februari 2009

Måndag

Nej usch vilken ångest man fick imorrse när skolan börjar igen efter lovet ... Usch jag vill ha mera mera MERA LOV!
Men det gick att komma upp efter ett tag och vi slapp stressa den här morgonen vilket var otroligt skönt :)
Kom till skolan vid åtta, hade UF så gjorde upp massor listor på vad vi behöver köpa till våran monter, vad vi har själva, vad vi ska göra fram till mässan o.s.v.
Så sa Lars att han skulle på möte vid halv 10 så då etersom vi gjort allt som behövdes idag så tyckte vi inte att det fanns någon större mening att sitta kvar utan lärare och inte veta vad vi ska göra och eftersom vi inte har lektion på eftermiddagen så kunde jag ta 10.10 bussen hem vilket kändes så skönt!
Så borde varje skoldag vara, åka in till skolan runt 2 timmar och sen komma hem och känna att man kan göra något med dagen istället för att komma hem och sova ...
Men det är ju bara en önskedröm såklart :)

Inte för att jag gör så mycket hemma, jag är fast i sims. Fast det är faktiskt inte lika roligt som igår ... Men har som sagt inget bättre för mig. Jag kunde följt med mamma & Håkan till Linköping men hade ingen lust att gå runt där helt själv hela eftermiddagen medans dom tog bort bandage och sånt.
Så då får jag roa mig med det som finns d.v.s Sims :P och en skål med glass och varma hallon alá Eva & Adam serien ;D


Veronica

Inga kommentarer: