onsdag 4 februari 2009

Magmusklerna utvecklas!

Nu är vi äntligen igång igen!
Så skönt att vara tillbaka på dansen så man faktiskt kan få känna sig nyttig en gång i veckan...
Men som jag sa så kryper jag nästan fram nu, mina magmuskler har fått sig en rejäl chockskada så de gör uppror mot mig.
Hoppas dom ger upp snart ...
Har precis klivit ur duschen, sitter i soffan och slappnar av nu ska försöka orka ta mig till köket och äta mat men det kommer ta sin lilla tid innan jag kommer dit skulle jag tro ;D

Det gick bra att dansa i alla fall, många gamla ansikten var det men också en hel del nya. Gjorde rejäl uppvärmning idag + styrka och så gjorde vi några små koreografier.
Nästa vecka blir det att börja med dansen vi ska ha på uppvisningen den 10 maj!

Nu ska jag förbereda mig för att röra mig mot köket ... önska mig lycka till!


Veronica

Inga kommentarer: