onsdag 4 februari 2009

Luncha Hos Fanny!

Tanken var att jag skulle äta på stan innan dansen och gå runt och dregla på allt jag vill (och faktiskt behöver!!) ha på stan, men känner mig ganska sliten och har inte alls någon större ork att gå runt där så istället tog jag spårvagnen hem till Fanny där jag blev bjuden på mat och lite prat ;D
Trött blev jag också, men ska snart till dansen och hoppas på att jag orkar mig genom hela passet!

Kommer nog sova gott ikväll i alla fall, utan att ha en Anton som bara är i vägen också ;D Haha igår tog det typ tjugo minuter innan båda la sig bekvämt med både armar och ben!
Så kan det vara, tillslut blev det ju bra i alla fall :)

Men som sagt, ska försöka piggna till lite nu och förbereda mig inför dansen.
Hörs kanske ikväll ...


Veronica

Inga kommentarer: